Un bon ús de l’e-mail màrqueting ens permet fidelitzar clients #connecFormació


14 de març de 2016 | Publicat per Marc Roca | Etiquetes: màrqueting, e-mail màrqueting | Temps de lectura: 1 minut

E-mail màrqueting, Mailchimp, fidelització del client, captació de dades, planificació de campanyes, analítica web i estadístiques, “landing pages”, sms i CRM han estat alguns dels conceptes clau que hem analitzat aquest matí en una nova jornada de connecFormació.

Amb el títol “E-mail màrqueting, com utilitzar-lo per a fidelitzar als clients”, i de la mà de FreakSheep, una desena de persones, alguns membres de connecTerrassa i d’altres professionals de la ciutat interessats en el tema, hem aprofundit en un dels temes clau del màrqueting.

La sessió, de dues hores de durada, ha estat amenitzada per un bon torn de preguntes i debat que ens ha permès compartir dubtes i casos d’èxit.

I, sobretot, ens ha mostrat la necessitat de seguir aprofundint en el tema. Per la qual cosa, ja ens hem posat a treballar per llançar una nova jornada de formació sobre e-mail màrqueting, possiblement en aquesta nova ocasió serà una sessió més pràctica, centrada sobretot en l’ús de Mailchimp.

Seguirem informant...

Afegeix un comentari

Vols formar part de la nostra comunitat?

Clica aquí!

Registra't a connecTerrassa!

Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat