Glòria Moda Íntima, 20 anys oferint qualitat i servei en corseteria i roba interior


  • dilluns, 18 març, 2019 - 18:15

    Regentada per Glòria Gallart —estilista de moda i professional del sector— la botiga Glòria Moda Íntima ofereix productes i assessorament personalitzat en llenceria, cotilleria i bany d’una selecció de marques reconegudes amb qualitat, elegància i bon preu. També hi trobareu mitges, mitjons, pijames, complements i tot el necessari per a núvies i embarassades.

    HISTÒRIA. EMPRESA FAMILIAR

    L’empresa va néixer l’any 1997 al carrer Major de Sant Pere de Terrassa, on hi trobàvem la fàbrica de llenceria dels pares de l’actual propietària. Just al costat de la fàbrica van obrir-hi la botiga que, posteriorment, es va traslladar al cor del barri de Sant Pere, al carrer Francesc Salvans, 14, a tocar del Mercat del Triomf, on és actualment.

    Aquesta empresa familiar amb més de 20 anys d’experiència en el sector, va viure un canvi important amb el canvi d’ubicació, ja que al carrer on va néixer, l’activitat comercial és molt baixa. Per tant, tal i com ens comenta Gallart, el canvi va ser molt positiu, tot i que va ser just un parell d’anys abans de l’inici de la crisi econòmica que ens va afectar de ple.

    PRODUCTE DE QUALITAT

    Glòria Moda Íntima és una botiga que ofereix producte de qualitat, on hi trobem tot el necessari en corseteria, llenceria i bany. A més, també ofereixen peces de roba especialitzades en premamà, núvies i algunes d’exterior com les de la marca Janira.

    Segons Glòria Gallart la roba de la seva botiga té tres orígens principals: Catalunya, França i Itàlia. I, les marques que hi trobem van des de Passionata, Playtex, Bestform, Dim i Variance, en corseteria, fins a Red Point, Antigel, Dolores Cortés, Ory, Banana Moon, en peces de bany, una de les especialitzacions de la Glòria. I, tal i com ens avisa, ja està treballant en la nova temporada de bany, amb la qual la botiga fa un canvi radical d’imatge a partir del maig, un cop passada la Setmana Santa.

    ESPECIALITZACIÓ I SERVEI PERSONALITZAT

    A Glòria Moda Ínitma estan especialitzats en corseteria, contorns i talles de copa, bany, pijames d’hivern, roba per a núvies, peces de premamà, mitjes... i un llarg etcètera. Gallart ens recorda que també treballen amb talla gran, sobretot en corseteria. Fins i tot, i això no sempre se sap, disposen de roba interior de molta qualitat per a fer esport.

    Entre les preferències dels seus clients, i un dels motius que es valora més per a la fidelització, és el servei que ofereixen, expert i proper, complementat amb serveis complementaris com els arrenjaments i l’assessorament.

    ELS CLIENTS

    Glòria Moda Íntima és una botiga petita, a primer cop d’ull la podríem descriure com una botiga de barri, ben situada. Amb tot, tal i com ens explica la Glòria, «molt clients són del barri, però també en tenim molts d’altres zones de Terrassa i dels pobles del voltant, com Ullastrell, Matadepera i Viladecavalls, per exemple». Clients que, segons ens explica, són molt fidels.

    Quan comentem els hàbits de consum i com poden haver canviat els darrers anys, Gallart avisa que amb la crisi el preu va passar a ser un punt imprescindible a tenir en compte pels clients i que encara ara es mira molt i molt. Amb tot, i això és important, sinó ofereixen productes de qualitat i servei no s’acaben quedant la roba.

    Sovint, el preu, les campanyes com el Black Friday, les rebaixes i les promocions són «el ganxo» per entrar a la botiga, i un cop dins al veure el producte de qualitiat, acaben quedant-se més coses. I, reitera: «el servei que oferim és bàsic, imprescindible, els clients ho valoren molt».

    ETAPES FORTES DE L’ANY

    Li preguntem a la Glòria sobre les etapes fortes, els pics de feina que tenen al llarg de l’any. Ens parla de la campanya de Nadal, el Black Friday i les rebaixes de gener. Però, també fa molt èmfasi amb la temporada de roba de bany, que comença al maig, com hem comentat abans, amb la qual la botiga fa un important esforç, ja que n’està molt especialitzada amb grans marques.

    Una altra etapa important és a la primera setmana de novembre, coincidint amb la Fira del Bolet del barri —que porta molta gent, ens comenta—, quan ella organitza un outlet amb marques de roba exterior amb les seves clientes més fidels.

    Setembre i octubre, per una banda, i de febrer a abril, per l’altre, són els mesos més fluixos.

    PRESÈNCIA DIGITAL

    La presència digital de Glòria Moda Íntima la trobem a la seva pàgina web dins de connecTerrassa, a Instagram, on són força actius i, en menor mesura a Facebook. També utilitzen Whatsapp com a eina de comunicació, però en comptades ocasions i molt especials.

    Especial entrevistes

    s connecTerrassa:

    Vols rebre connecTerrassa al mòbil? Aquí t'expliquem com.



    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat

    Afegeix un nou comentari

    Promocions connecTerrassa

    Informació de l'autor

    Marc Roca Verdaguer

    Del dret a la comunicació digital, passant per la gestió pública. Aquest podria ser un resum de la meva trajectòria professional. Llicenciat en dret, vaig exercir d'advocat a Garrigues & Andersen i, posteriorment, vaig treballar en diversos departaments de la Generalitat. Entremig, vaig estudiar Periodisme Digital (UOC) i m'he anat especialitzant en periodisme, comunicació i màrqueting digital. Els darrers quatre anys he estat director de continguts web de la Fundació Espai Català de Cultura i Comunicació (Escacc). Actualment, dedicat al 100% a connecTerrassa!

    marc@connecterrassa.cat

    Whatsapp (617096743) - Instagram - Facebook - Twitter.