Irene Ruiz i M. Carmen Barea, directores dels hotels Don Candido i Terrassa Park: «Amb aquestes reformes pretenem buscar més amplitud i un disseny més modern»


  • Etiquetes: Hotel Terrassa Park, Hotel Don Candido, entrevista, Dia de les Dones | Temps de lectura: 5 minuts

    dijous, 7 març, 2019 - 13:45

    L’Hotel Don Candido —un emblema egarenc des de la seva inauguració l’any 1992— ha finalitzat un important procés de reformes. També ho ha fet l’Hotel Terrassa Park, del mateix grup hoteler i situat a l’Avinguda Santa Eulàlia, que ha «modernitzat» les seves instal·lacions.

    Per a conèixer aquests canvis i altres temes, n’hem parlat amb les dues directores dels hotels, Irene Ruiz Hurtado (terrassenca, nascuda el 1977, dirigeix l’Hotel Don Candido des del novembre de 2012) i Mari Carmen Barea Plaza (terrassenca, nascuda el 1975, dirigeix des de fa deu anys l’Hotel Terrassa Park). Totes dues egarenques, i amb una llarga experiència dins dels negocis que dirigeixen, on van començar des de baix i passant per diferents departaments fins arribar al seu actual lloc de responsabilitat.

    REFORMES IMPORTANTS

    A l’Hotel Don Candido, s’ha fet una reforma integral, des del cartell de la façana, passant per la cuina, els salons, el vestíbul, la recepció i la cafeteria, fins a les 110 habitacions. Per la seva banda, a l’Hotel Terrassa Park la remodelació ha aportat millores a les instal·lacions, a habitacions, cafeteria i exteriors.

    HOTEL DON CANDIDO: MILLORES EN IL·LUMINACIÓ I DISSENY PER A LA COMODITAT DELS CLIENTS

    L’històric hotel que trobem a l’entrada de Terrassa, a la Rambleta del Pare Alegre, ha acabat fa només uns dies la reforma total de les seves 110 habitacions, unes habitacions que havien estat reformades per últim cop l’any 2008.

    Aquestes reformes, iniciades el 2014 amb la cuina, ja estan a ple rendiment i a disposició dels seus clients. El procés de reforma, segons ens comenta Irene Ruiz, no ha afectat el normal funcionament de l’hotel. A aquest efecte, ens concreta: «Hem fet tot el possible perquè les reformes interferissin el mínim possible la feina dels treballadors i, sobretot, l’estança dels clients». I, per aconseguir-ho, ens concreta que: «hem refet les habitacions de 5 en 5”.

    Aquestes reformes i canvis en l’estructura interna de l’edifici té per objectiu oferir un millor servei i més comoditat per als clients. “Hi ha hagut, com es mencionava amb anterioritat, un aprofitament important de l’espai de l’habitació. Amb més amplitud però, també, amb més il·luminació i amb un disseny de colors clars que aporta pulcritud. En definitiva, un ambient molt agradable. El que volem és que el client entri i es senti com a casa, en un ambient agradable i relaxat. Estem molt contents amb els resultats que hem aconseguit”, assegura Ruiz.

    HOTEL TERRASSA PARK: ESTÈTICA I MODERNITZACIÓ PER A OFERIR UN MILLOR SERVEI

    L’altre hotel de la cadena Afinia Hoteles el trobem a l’Avinguda de Santa Eulàlia, 236. També en aquest cas han viscut un procés de reformes, que hem comentat amb Mari Carmen Barea, la seva directora.

    Les reformes han comportat canvis en «moquetes, cortines, la façana de l’edifici, moltes de les zones comunes, en mobiliari de l’edifici, i fins i tot, hem canviat els matalassos de totes les habitacions», ens comenta Barea.

    Amb aquests canvis, segons la seva directora, l’Hotel Terrassa Park busca oferir «més amplitud i uns dissenys amb millor estètica per a oferir als clients una estança impecable i exclusiva», a més, afegeix, «volem modernitzar-nos i no quedar-nos enrere dins del sector».

    En aquest sentit, Barea ens explica que tant en el cas de l’Hotel Terrassa Park com en el cas de l’Hotel Don Candido hi ha un procés d’estudi i anàlisi constant sobre el sector hoteler, per a poder estar al dia i adaptar-se a les tendències imperants i als canvis constants que viu.

    EL TRACTE AMB EL CLIENT, CLAU DE L’ÈXIT

    Ambdues directores expliquen que els seus hotels estan oberts a tothom, a tot tipus de clients. Ruiz, al capdavant de l’Hotel Don Candido, ens explica que «gran part de l’èxit és gràcies a les bones impressions que s’enduen els clients que passen pels nostres hotels».

    Barea, per la seva part, assegura que «el tracte que ofereixen als clients és familiar i proper». I, afegeix que volen que «les persones que facin estança aquí es trobin millor que enlloc. Tots els nostres serveis tenen implicació, personalització i adaptabilitat».

    El cert és que aquestes afirmacions vénen acompanyades de les bones crítiques que reben dels seus clients, plasmades en les corresponents webs especialitzades, on hi trobem multitud de crítiques positives.

    I, és que tal i com ens confessa Irene Ruiz, «seguim amb atenció els comentaris que ens deixen a pàgines com TripAdvisor o Booking. Allà veiem els nostres punts forts, però, també, en alguns casos hem pogut detectar algun punt feble o algun aspecte que calia millorar, i hi hem donat la millor resposta possible».

    I, respecte als comentaris, conclou: “ens ajuden molt i els valorem tots amb atenció per després fer les accions de millora oportunes”.

    -- 

    Més informació sobre els hotels:

    s connecTerrassa:

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat