Lisa Gràcia (Sports Gràcia): «Ens hem estrenat amb el lloguer d'esquí de muntanya i ha tingut bona acollida»


  • Etiquetes: entrevista | Temps de lectura: 4 minuts

    divendres, 13 març, 2020 - 10:45

    ENTREVISTA | Sports Gràcia és una empresa familiar fundada l'any 1987. Es dedica a la venda de material multi esportiu, muntanya i esquí. Amb la incorporació de la nova generació familiar de propietaris capitanejada per la Lisa Gràcia, la botiga ha apostat per ampliar la presència digital amb nous productes, més especialització, nous serveis, responsabilitat ecològica, professionalització i competitivitat.

    El tracte personal i proper segueix sent la pedra angular del negoci. A Sports 2000 s'hi pot trobar material de multiesport, gimnàs, running, pilotes, tot tipus de tèxtil, calçat, samarretes tècniques, accessoris, complements, etc....

    PRIMERES MARQUES I SOSTENIBILITAT

    Seguir apostant per mantenir un negoci petit, familiar i proper no és fàcil. "Hem hagut d'adaptar-nos, reciclar-nos i professionalitzar-nos. Per sort, comptem amb un equip totalment preparat per a detectar totes les necessitats del client. Hem hagut de treballar per formar-nos i fer formació amb les pròpies marques", afirma Lisa Gràcia.

    I, agefeix: "Actualment les marques s'estan posicionant en la necessitat d'oferir productes i nous materials més amables amb el medi ambient". Sota el nom d'Eco-Friendly, l'empresa s'ha decidit a rellançar les marques que han sabut fer un gir en la producció dels seus productes pensant en un consumidor més exigent i conscient envers l'ecologia. "Aquesta és una aposta personal que creiem que hem de fer, perquè hi creiem i per responsabilitat", apunta la màxima responsable.

    Exactament, què és la roba sostenible i Fair Trade? "Fa referència al mecanisme de fabricació. La roba sostenible (Eco-friendly) utilitza recursos ecològics, com ara materials reciclats i de fibra ecològica. Altres materials utilitzats són considerats d´origen Fair Trade, que significa productes de producció justa en què els operaris de la cadena de muntatge són pagats de forma justa", explica Gràcia.

    La principal venda, però, es concentra en les primeres marques de confiança com Salomon, The North Face, Nike, Munich, Asics, New Balance, Columbia, Campagnolo, Patagonia, Picture Organic o Speedo, entre moltes d'altres.

    EL MATERIAL D'ESQUIADA, EL MÉS SOL·LICITAT

    Sports 2000 s'ha especialitzat en el món de la neu. "Després d'uns anys de crisis i de canvis en el comportament dels consumidors s'ha entrat en un moment d'estabilitat. Fora de la gran superfície comercial som els únics de Terrassa que venem material d'esquiada i oferim un servei de lloguer. Ens va força bé: l'especialització en l'esquí ha generat molta rotació", afirma la propietària.

    Ens explica que "com a novetat, ens hem estrenat amb el lloguer de material d'esquí de muntanya i la veritat és que la demanda ha superat les previsions".

    Snowboard, esquí alpí, esquí de muntanya, botes i raquetes de neu estan a disposició del client. En el cas d’esquí de muntanya fins i tot disposen de material electrònic de seguretat i rescat en cas d’allaus. El lloguer es pot fer en forma de pack o per elements individuals. Per un dia o més d'un dia o fins i tot, per temporada.

    Un altre dels serveis estrella és la reparació d'esquís i snowboard. Sobre aquest servei ens comenta que "es fa un diagnòstic acurat i s'ofereix la reparació de qualsevol tipus d'esquís". La feina en el taller és manual i es dedica el temps necessari a cada client per a garantir les millors reparacions. Amb un millor manteniment del material s'aconsegueix un millor rendiment esportiu, gaudi i seguretat.

    Una altra de les especialitzacions de Sports 2000 és l'alta muntanya, tant pel què fa al calçat tècnic com a la gamma de tèxtil i alguns complements.

    L'APOSTA DIGITAL

    Un web extens amb una botiga online. Aquesta és l'aposta de la nova embranzida de Sports 2000. Amb una variada i àmplia gamma de productes l'equip de venda pretén fidelitzar al màxim el client i a la vegada, aconseguir un públic més jove.

    De fet, algunes marques estan trepitjant fort amb una moda més casual i urbana. Els temps canvien, la moda també.

    --

    Autor: David Traver.

    Llegir més entrevistes

    Afegeix un comentari

    Vols formar part de la nostra comunitat?

    Clica aquí!

    Registra't a connecTerrassa!

    Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

    Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat