Joan Font (Mercat de la Independència): “Durant tot el setembre farem sortejos els dies de menys afluència: dilluns, dimarts i dimecres”


El Mercat de la Independència ha engegat aquest estiu una campanya de dinamització i anàlisi dels seus clients. Emmarcat dins d’un projecte que té una durada de vuit mesos, i que compte amb la tecnologia i els serveis de l’empreses terrassenques Happy Customer Box i connecTerrassa, ja ha començat a donar els seus primers fruits.

En primer lloc, el 31 d’agost coneixíem el nom dels guanyadors del sorteig que s’ha organitzat durant els mesos d’estiu al Mercat. Els afortunats s’han endut, entre altres premis, un cap de setmana a Port Aventura i Ferrari Land.

Paral·lelament, mitjançant la instal·lació de sensors a les principals portes d’accés al Mercat, s’estan analitzant els fluxos de pas per hores, dies i mesos, una informació objectiva que permet al Mercat analitzar els períodes de més activitat i per on s’accedeix a les seves instal·lacions, entre altres indicadors.

Gràcies a l’anàlisi dels primers informes de fluxos que s’han generat i a l’èxit de participació en el sorteig de l’estiu, la direcció del Mercat ha decidit engegar aquest setembre una nova modalitat de sorteig, amb l’objectiu de dinamitzar el Mercat els dies de menys afluència.

N’hem parlat amb Joan Font, dinamitzador de l’Associació de Concessionaris del Mercat de La Independència.

connecTerrassa.- Joan, com valoreu, des del Mercat, els primers mesos de la campanya de dinamització i anàlisi dels clients que esteu duent a terme?

Joan Font.- Valorem molt positivament el funcionament del projecte i les dades obtingudes, dades objectives dels horaris de més afluència de clients i del seu grau de satisfacció. Ara podem certificar la percepció que es tenia des dins el Mercat, amb dades fiables que, ben treballades, ens permetran millorar en tots els aspectes. La Campanya de “Comprar al Mercat durant l’estiu té premiens ha permès augmentar la participació en l’enquesta de satisfacció i agrair al client habitual i a l’ocasional d’estiu la seva confiança.

cT.- Què ens indiquen les dades dels primers informes de fluxos de pas que s’estan generant dins d’aquest projecte?

JF.- Ens certifiquen les percepcions que els dies de més afluència de clientela són els divendres matí i els dissabtes, amb un 70 % dels clients setmanals, que més de la meitat de la nostra clientela entra pel Raval de Montserrat i que valoren amb un notable la seva experiència de compra al Mercat.

cT.- Ara teniu indicadors contrastables dels dies i hores i de les zones de més i menys afluència. Amb aquestes dades a la mà heu decidit engegar una nova modalitat de sortejos? En què consisteix i quis són els objectius?

JF.- Durant els dies de menys afluència —que són els dilluns, els dimarts i els dimecres— durant tot el mes de setembre farem un sorteig diari. El client haurà d’omplir el tiquet de compra que li lliuri la parada amb el seu nom, telèfon i/o correu electrònic i dipositar-lo a l’urna. Cada dia, quan tanquem el Mercat, extraurem un tiquet i, la persona guanyadora obtindrà vals de compra per l’import del tiquet.

Amb aquesta iniciativa busquem augmentar l’import del tiquet de compra, si saps que et pot sortir gratuït potser acabes comprant alguna cosa més, i presentem beneficis de la compra en els dies de menys afluència per a atraure compradors nous o que variïn els seus hàbits de compra.

cT.- Heu pensat en fer més accions en aquesta línia? Quines?

JF.- Aquest és un projecte viu que intenta millorar dia a dia i actuar segons els estudis realitzats amb les dades obtingudes. De cara a l’octubre, us podem anunciar que l’urna no s’aturarà, i l’objectiu serà potenciar les dues tardes que obrim: dijous i divendres.

cT.- I, ja per acabar, com encara el Mercat aquesta tardor? Teniu alguna novetat destacable per anunciar?

JF.- Durant aquest trimestre previ a la Campanya de Nadal reprendrem els Tallers Infantils, les visites de les Escoles de la ciutat i els Tallers de Fupar. I volem consolidar el servei de repartiment a domicili, tant sigui de compres presencials o de compres des de la nostra web www.mercatdelaindependencia.cat. I continuarà el nostre projecte d’estudi del client i la seva satisfacció amb millores a l’hora de recollir dades i gestionar-les correctament per a poder augmentar la nota que els nostres clients ens atorguen.

VOLS REBRE NOTÍCIES DEL MERCAT DE LA INDEPENDÈNCIA? --> REGISTRA'T ALS BUTLLETINS TEMÀTICS I TERRITORIALS DE CONNECTERRASSA!

Vols rebre connecTerrassa al mòbil? Aquí t'expliquem com.



Registra't a connecTerrassa!

Et mantindrem informat sobre el comerç de Terrassa i els professionals de la ciutat amb Notícies, Agenda, Sortejos, Promocions,...

Prement el botó "Vull subscriure'm" acceptes les polítiques de privacitat

Afegeix un nou comentari

Promocions connecTerrassa

Informació de l'autor

Marc Roca Verdaguer

Del dret a la comunicació digital, passant per la gestió pública. Aquest podria ser un resum de la meva trajectòria professional. Llicenciat en dret, vaig exercir d'advocat a Garrigues & Andersen i, posteriorment, vaig treballar en diversos departaments de la Generalitat. Entremig, vaig estudiar Periodisme Digital (UOC) i m'he anat especialitzant en periodisme, comunicació i màrqueting digital. Els darrers quatre anys he estat director de continguts web de la Fundació Espai Català de Cultura i Comunicació (Escacc). Actualment, dedicat al 100% a connecTerrassa!

Whatsapp (617096743) - Instagram - Facebook - Twitter - Pinterest